Campu d'applicazione di filu di rame

1. Conduttori di filu cuparti militari;barre di terra di l'industria di l'energia;fili di schermatura intrecciati per i cavi di energia;connettori per diversi cumpunenti elettronichi;nuclei conduttivi rinfurzati per i cables speciale;linee aeree per a trasmissione di energia è e linee telefoniche;utilizatori di telefonu parallele doppia core Conduttori di linii di cumunicazione;cavi di cuscinetti è fili di trolley di ferrovie elettrificate è linee di transitu ferroviariu;materiali cunduttori interni di cavi coassiali per e linee di abbonati di TV cable è e linee di casa;i cunduttori internu di a reta di l'area di l'urdinatore, i cavi di rete d'accessu è i cavi di campu.
2. Campi di appiecazione di filu di rame duru è di filu di rame duru:
(1) Filu di rame duru: U filu di ramu duru hè spessu usatu in i lochi chì anu bisognu di cunduce l'electricità è necessitanu una tensione relativamente alta per via di a so forte forza di trazione è di una conduttività elettrica relativamente forte.Forte forza di trazione, relativamente forte, resistenza chjuca, bona conduttività elettrica
(2) Fili di rame morbidi: I più cumuni chì vedemu sò i fili elettrici domestici, chì sò adattati per a machina elettrica è utilizati cum'è cunduttori per i cables d'energia è l'equipaggiu di cumunicazione.Di solitu più sottile di u filu di rame duru, hà una conduttività è una durezza particularmente alta.
3. Campu Applicazioni di filu di ramu insulated stranded: chì hè, ci hè un circhiu di cola insulating o plastica fora di u filu di ramu stranded.Tali filu di rame stranded hè principarmenti fattu di e caratteristiche di resistenza di alta resistenza di filu di rame stranded, chì pò esse usatu per serratura speciale, linee di frenu in bicicletta, vitture di batterie è motociclette.Pò esse ancu allargatu è utilizatu cum'è una corda per secà a robba è simili.Hà una forza di trazione più altu.
U metudu d'identificazione curretta di u filu di ramu
1. Prima: Fighjate l'apparizione di u filu di ramu stranded.L'acquistu di filu di ramu deve esse osservatu da l'apparenza.In generale, un bon filu di ramu stranded hà un aspettu relativamente luminoso, cù danni evidenti è graffii, è ùn ci sarà micca decolorazione causata da riazzioni d'ossidazione evidenti.
2. Siconda: fighjate à e specificazioni è mudelli di fili di ramu stranded.A selezzione di u filu di ramu hà bisognu à osservà a dimensione è a specificazione di u filu.In generale, u disegnu di u filu di ramu deve esse in a gamma specifica è ùn pò micca superà u standard di prucessu, altrimenti serà cunsideratu cum'è un filu invalidu.
3. Una volta: fighjate à a struttura di u filu di ramu stranded.Quandu si compra un filu di ramu, hè ancu necessariu d'osservà a distribuzione è a cumpusizioni di i fili stranded per vede s'ellu ci sò fili brevi, fili mancanti, filamenti sciolti è filamenti stray.In generale, questi ponu esse osservati à l'occhiu nudu.
4. Infine: fighjate à u prucessu di saldatura di filu di ramu.Quandu l'acquistu di fili di ramu stranded, l'attenzione deve ancu esse pagata à se u prucessu di saldatura hè affidabile, se e parti di l'interfaccia saldate sò pulite, è s'ellu ci sò linee irregolari.

nutizie 3

Filu filatu di rame morbidu


Tempu di post: Dec-30-2022